Zmluvné podmienky

Zákazník je povinný vysvetliť presné podrobnosti svojej objednávky.

Objednavka prebieha 3 krokmi. 

krok 1. :

Konzultácia s klientom

krok 2. :

Kontrolné zopakovanie objednávky

krok 3. :

Finálne odovzdanie nápadu.

 

 

Email: zasielajte formou:

...............................................................................................................................................................................................

(príklad)

Vzor:

Meno: Andrej

Priezvisko: Mauer

Adresa: Bratislavská Ul. Senec.

E-Mail : janko.mrkvicka@email.sk

Telefónny kontakt: 0912 345 678

Typ objednávky: Chcem Navrhnúť stolík do obývačky

Akou formou chcete projekt zrealizovať: Krivky, Vizualizácia, Kalkulácia práce, Konceptné kresby.

Najbližšie stretnutie: DD.MM.RRRR o HH:MM

Predpokládaná cena: 350€

Platba: hotovosť, účet, dobierka.

Poznámka: Chcem to mať hlavne fialové sem tam biele.

..........................................................................................................................................................................................

Zákazník má právo 48 mesiacov od vydania objednávky, pozmeniť objekt len v prípade, že je objekt v elektronickej forme, Táto podmienka sa nevzťahuje na modeli rozmeroch 1:1 a ani v iných veľkostiach. Pred začatím projektu je klient povinný zaplatiť prvú zálohu 60% z ceľkovej sumy a po odovzdaní projektu 40%. Prvá platba 60% sa nevracia pokiaľ klient od zmluvy odstúpi po zhotovení návrhu, návrh prepadá skupine PRIM3 DESIGN Slovakia a záloha 60% sa NEVRACIA.