Zmluvné podmienky
Zákazník je povinný vysvetliť presné podrobnosti svojej objednávky.
Objednavka prebieha 3 krokmi.
krok 1. :
Konzultácia s klientom
krok 2. :
Kontrolné zopakovanie objednávky
krok 3. :
Finálne odovzdanie nápadu.
Email: zasielajte formou:
...............................................................................................................................................................................................
(príklad)
Vzor:
Meno: Andrej
Priezvisko: Mauer
Adresa: Bratislavská Ul. Senec.
E-Mail : janko.mrkvicka@email.sk
Telefónny kontakt: 0912 345 678
Typ objednávky: Chcem Navrhnúť stolík do obývačky
Akou formou chcete projekt zrealizovať: Krivky, Vizualizácia, Kalkulácia práce, Konceptné kresby.
Najbližšie stretnutie: DD.MM.RRRR o HH:MM
Predpokládaná cena: 350€
Platba: hotovosť, účet, dobierka.
Poznámka: Chcem to mať hlavne fialové sem tam biele.
..........................................................................................................................................................................................
Zákazník má právo 48 mesiacov od vydania objednávky, pozmeniť objekt len v prípade, že je objekt v elektronickej forme, Táto podmienka sa nevzťahuje na modeli rozmeroch 1:1 a ani v iných veľkostiach. Pred začatím projektu je klient povinný zaplatiť prvú zálohu 60% z ceľkovej sumy a po odovzdaní projektu 40%. Prvá platba 60% sa nevracia pokiaľ klient od zmluvy odstúpi po zhotovení návrhu, návrh prepadá skupine PRIM3 DESIGN Slovakia a záloha 60% sa NEVRACIA.